Instalare aplicația eBiblia.ro varianta veche 1.0.48 pentru tablete și telefoane cu Android

Cum am reinstalat aplicația veche eBiblia pe Android
   Am instalat aplicația nouă și a mers numai câteva zile, apoi nu a mai afișat nicio Biblie (dintre cele pe care le-a afișat câteva zile și le-a arătat ca fiind descărcate). Nu am mai pierdut timpul și am rezolvat problema (îmi pare rău că nu am aflat mai demult de problemele apărute la noua variantă, că v-aș fi dat rezolvarea mai demult).
   După schimbarea aplicației vechi la cea nouă au apărut foarte multe comentarii negative (pe Google Play și pe diverse saituri) că cea nouă nu merge bine.
   Pe viitor dezactivați pe tabletă sau telefon actualizările automate (mai ales cei care le aveți mai vechi și pe care unele actualizări nu merg bine sau chiar deloc). Puteți actualiza manual apoi ce doriți. Mai multe aplicații, în special meteo, sunt mult mai slabe și merg mult mai prost dacă sunt actualizate! 
   Cu câteva zile în urmă am citit mai multe comentarii negative și am încercat să rezolv cumva, pentru voi. Am făcut rost de aplicația originală veche, m-am interesat cum o pot instala și despre apk (care în realitate este o arhivă comprimată), etc etc. 
   Am pus aplicația veche pentru verificat (scanat) de viruși pe Virustotal.com și a fost scanată pe zeci de saituri, fără să fie probleme (am pus imaginea cu rezultatele, nici nu ați știut că sunt așa mulți antiviruși). Apoi am instalat-o pe Android 7 (cea nouă mergea aiurea): 
     
- am pus aplicația în memorie (sau pe card se poate); dacă o luați din linkul de mai jos, probabil vă va apare în Descărcări (sau Downloads) (un folder cu icon cu un cerc cu o săgeată în jos).
    
- la Setări (icon rotiță dințată), la Securitate bifați să permită instalarea din alte surse (pot conține viruși, de aceea am scanat mai întâi fișierul .apk - puteți scana din nou, eventual și cu alți antiviruși pentru Android)
- dezinstalați aplicația nouă (merge ciudat), altfel nu am putut instala cea veche
- căutați aplicația veche (de obicei vă apare în folderul Descărcări) și dați clic pe ea. Cere voie să acceseze cardul SD, acceptați și este instalată repede. 
 
   Nu conține Biblii, așa că trebuie să le downloadați după ce intrați în aplicație (și ce mai doriți acolo). Aplicația este gata de folosire, în binecunoscuta (și apreciata) variantă veche. Unele probleme la cea nouă încă nu au fost rezolvate.

   Aplicația eBiblia ro_v1.0.48_veche o puteți lua de aici (luați din listă pe cea care are acest nume; puteți lua și alte Biblii, în chr și pdf, despre care am mai postat aici).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu