Precizare despre imaginile postate

   Unele imagini publicate aici, uneori (mai ales pe dispozitive mobile) pot să apară la o calitate foarte slabă. Uneori se văd foarte bine, alteori (mai rar), pot să se vadă mai slab. Dar după ce downloadați ce vreți, le veți putea vedea la calitatea lor normală. 
   Cele de rezoluție mare sunt micșorate (pe blog) la maxim 1600 x 900 (dacă le downloadați de pe blog), dar le puteți lua la rezoluția maximă din linkuri.
   Am pus imaginile și la rezoluția 1280 x 720 pentru cei care au dispozitive mobile cu ecran cu rezoluție mai mică (sunt fișiere mai mici).

   Pentru că de mai multe ori linkurile pentru download nu funcționau bine, am pus imaginile etc. în alt loc și am pus linkuri noi. În aceste linkuri am pus mai puține variante pentru download, măcar ele să funcționeze bine, de aceea vă apar mai puține variante decât cele pe care le-am scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu