Îmi va rămâne-n memorie-o zi

Îmi va ramâne-n memorie-o zi
când s-a schimbat viața mea,
ziua aceea mereu o voi ști,
semnul iubirii e-n ea.
Prieten bun, minunat, iubitor,
dorul mi l-a împlinit.
Vesel voi spune măreața minune,
cum Domnul meu m-a mântuit.

Refren: /: Glorii din cer în mine s-au revărsat
                 când la Calvar Isus m-a eliberat,
                 povara mi s-a dus prin harul lui Isus,
                 glorii din cer în mine s-au revarsat. :/

Domnul sigiliul pe inimă-a pus:
Fiu în familia Sa.
Sunt curațit de păcat prin Isus,
o, cât e de bine-i asa!
În clipa când eu la El am venit
ca un sărman păcătos,
har mi-a dat mare
schimbând a mea stare
prin Domnul meu Isus Hristos.

Azi am o nouă nădejde de sus,
știu ca sunt asigurat,
sunt în cer moștenitor cu Isus,
o, cât e de minunat!
Toate le am din acea scumpă zi
când m-am smerit și-am crezut:
am nestemate, comori minunate
ce ochii nicicând n-au văzut!

🎼 Partituri: căutați pe alevro.net COR029

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu