O, Rouă din cer vino!

 
O, Rouă din cer, vino, pătrunde-mi inima,
vino, binecuvântă fiii Tăi acuma!
Revarsă ai Tăi stropșori că suntem osteniți,
inimile adapă, așa vom înflori!

Celui mut dai grăire, la cel slab ești sprijin,
celui lânced dai voie, la suflet trist senin,
celui neștiut minte, orbului lumină,
la bolnavi sănătate, toate le faci nouă.

În Tine mă-ncred numai, că vei fi cu mine,
de-a vrăjmașului mână Tu îmi faci scăpare.
Când sunt aproape să cad în lumea-aceasta rea,
puterea Ta-mi dai s-o văd, care mă va ținea.

  
🎼 partitura: dați clic pe imagini ca să le vedeți mai mari și să le puteți lua
🎸 partitura pentru orchestră: pe alevro.net căutați CE535

Căutați pe internet Stand Up, Stand Up for Jesustutorial și music sheet (partituri), sunt multe.

Negative pentru învățare (split-track):
 
   Primul este pentru adulți, al doilea pentru copii (și melodia este mai bine reprezentată).
   Split-track: în înregistrare, pe un canal se aude corul, pe celălalt acompaniamentul (negativul). Pentru învățare se ascultă ambele (până învață cântecul), apoi se dă din Balans spre canalul cu acompaniamentul și se poate cânta cu el. Puteți găsi pe youtube și London Fox Children’s Choir split track.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu