Biblia în computer offline, fără instalare, cu trimiteri care funcționează și calculator încorporat pentru unitățile de măsură biblice, în format .chm

   Există pe internet de downloadat, în format .chm; Biblia este într-un singur fișier independent (nu prea mare), care nu necesită instalare (este ca un pdf, dar se deschide cu alte programe decât pdf-urile). Luați și deschideți în Microsoft Help (dați clic dreapta și deschideți cu ...). Sau deschideți Internet Explorer și luați fișierul dorit și îl puneți în IE (nu necesită legătură la internet).
   Au avantajul că nu necesită nici instalare, nici acces la internet. Sunt fișiere mici, de câțiva MB (cam cât ocupă o singură poză de 10 MPixeli), iar dacă nu vă place un fișier, îl puteți șterge.
   O prefer pe aceasta: Biblia_Cornilescu_(cu referinte-pe_carti).chm  4,27MB (dați clic).
  
(alegeți din lista care vă apare în link și dați clic pe nume, apoi după ce apare fișierul singur îl puteți lua cu Download sau cu săgeata care apare sus pe ecran).

Dați clic dreapta pe fișier și alegeți să fie deschis cu Help. Bifați pătrățica de jos, ca și în viitor fișierul să fie deschis așa.

   Dați clic pe VT sat NT (ce vă interesează). Am dat clic pe NT și sus apare lista cu cărțile din Noul Testament.

   Am dat clic pe 2 Timotei și mi-au apărut capitolele cărții. Am ales unul și apare textul:

   Dați clic pe trimiterea care vă interesează și jos apare aceasta (cu textul din care face parte). Este foarte ușor de folosit!
   
   La sfârșit găsiți un convertor pentru unitățile de măsură biblice, câteva hărți etc.
   Toate imaginile din articolul acesta le-am comprimat fără pierderea calității și ocupă doar 150 kB = 0,15 MB, să nu credeți că merge greu încărcarea. La fel de ușor și fără să folosească multă memorie (resurse) funcționează și această Biblie cu trimiteri, de aceea am recomandat-o!

   Pentru alte Biblii dați clic sus în meniu pe Biblia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu