Nu e timp mai minunat - Mamă bună, mama mea

/: Nu e timp mai minunat :/
ca vremea copilăriei,
/: lângă mama alintat :/
și la masa bucuriei.

Refren: Mamă bună, mama mea,
              alinare-n clipa grea,
              mama mea, mama mea.
              Tu ești darul minunat,
              însuși Domnul mi te-a dat,
              El să fie lăudat.

/: Ce frumos era demult :/
la căsuța părintească,
/: cântecul să ți-l ascult :/
despre Patria Cerească.

/: Astăzi mamă îți aduc :/
flori și lacrimi de iubire,
/: pentru tot ce ai făcut :/
o adâncă mulțumire!

Mamă, tu mi-ai fost mereu
stâlp puternic de-ancorare
și mi-ai arătat la greu
dragoste nespus de mare.
     De la leagănul micuț
     pân-la primii pași în soare,
     de la plânsul din pătuț
     până am ajuns om mare,
          ochii tăi blânzi și miloși
          m-au vegheat fără-ncetare,
          ochi de mamă, ochi miloși,
          o, ce binecuvântare!

Mamă bună, mama mea,
soare blând al dimineții,
lângă noi să fii am vrea,
până la sfârșitul vieții.
     Iar de-ar fi să pleci cândva
     sus în cer, în veșnicie,
     amintirea-ți vom păstra, mamă,
     cu iubire, mereu vie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu