Felicitare de imprimat, pentru Ziua mamei (6) (și prelucrări)

   Am așeptat să înflorească ghioceii de acasă, ca să fac încă o felicitare.
   Am făcut-o pentru imprimare economică (ca aceasta, felicitarea 4), fără să se consume multă cerneală (dacă cineve are o imprimantă și vrea să facă mai multe, de exemplu pentru o biserică).
     Aici, în același loc unde v-am pus și alte felicitări, v-o pun și pe aceasta, cu numele felicitare 6 (și câteva variante de scris 8 Martie). Fișierele png au calitate ceva mai bună, dar dacă nu merg la imprimare, luați variantele în jpg).
  În imaginea de sus, prima este coperta felicitării, a doua este interiorul.
   O imprimați pe o coală de hârtie A4 și o îndoiți cum v-am arătat aici. Se îndoaie după linia orizontală, apoi și după linia verticală, ca să rezulte o felicitare.

    Dacă nu iese bine albul ghioceilor (pe albul hârtiei), puneți imaginea în paint și colorați fundalul cu o culoare deschisă (de exemplu albastru, care imită cerul senin) sau îi puteți închide puțin, reducând luminozitatea (sau coborând puțin tonurile foarte deschise - eventual pe curbă):
  
   Scrieți în interior: versete din Biblie, strofă din poezie creștină (v-am pus câteva în linkul de jos), o urare.
   Dați clic pe imagini, ca să le vedeți mărite.
   Pentru mai multe felicitări de colorat, de făcut și de imprimat, cântece și poezii creștine, dați clic aici sau sus în meniu pe Ziua mamei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu