Felicitări creștine de Ziua mamei (8 Martie), de făcut manual

   
   V-am postat aici cum se face inima (pentru felicitare). 
 
   Cartonul l-am îndoit în două pe la mijloc, pe verticală și am trasat conturul inimii astfel încât marginile din stânga să rămână unite, după decupare (vedeți imaginea a treia, cu inima deschisă).
    Pe o coală roșie am scris (la imprimantă mai multe foi sau scrisul se poate copia la xerox) La mulți ani fericiți, dragă mamă! în 6 locuri. Dintr-un carton am decupat o inimă mai mică decât prima și am folosit-o ca șablon. Din hârtia roșie am decupat inimioare, astfel încât să aibă scrisul pe ele.
   În interior puteți lipi strofele unei poezii cu mama, versete din Biblie și o urare (verset și urare am scris pe ultima pagină a felicitării inimă). 
   Dați clic pe imagini ca să le puteți vedea mai mari.
   Dați clic sus în meniu pe Ziua mamei și veți vedea postări cu poezii, cântări, felicitări pentru mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu