Felicitare cu lalea, pentru imprimare, de Ziua mamei (4)

   Ca urmare a multor căutări pentru felicitări de Ziua mamei, v-am mai făcut două, zilele astea.
   Aici am pus această felicitare, cu numele felicitare 4 ... (în câteva variante) împreună cu celelalte despre care am scris (o luați în fișier png, de calitate mai bună, sau dacă nu merge la imprimare, luați în jpg).
   Aceasta o puteți imprima pe carton alb sau colorat în culori foarte deschise, pale (desaturate), care să se potrivească cu culoarea lalelei (cultivată în grădină). De data asta, v-am făcut o felicitare care este orizontală. V-am făcut și o variantă dublă, două pe o coală A4.
   Pe pagina din interior puteți imprima sau lipi versete din Biblie (ca aici), strofe din poezii creștine (v-am pus mai multe în linkul de jos), o urare - ca de obicei, puteți face felicitările puțin diferite una de alta, prin mesajul scris.
 

   Dați clic pe imagini ca să le vedeți mai mari.
   Pentru mai multe felicitări de colorat, de făcut și de imprimat, cântece și poezii creștine, dați clic aici sau sus în meniu pe Ziua mamei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu