Felicitare inimă de imprimat, pentru Ziua mamei (7)

    V-am mai făcut o felicitare pentru decupat în formă de inimă, am pus aici (unde am mai pus și altele) felicitarea fără scris (puteți scrie ce și cum doriți) și cu scris. Luați în format png, iar dacă nu merge la imprimare, luați fișierele și le convertiți în jpg (cu orice program de prelucrat poze), la calitatea maximă (sau în bmp, ca să nu existe pierdere de calitate).
   Ca să le puteți imprima, le-am aranjat câte 3, pentru imprimare pe coală de carton (subțire) A4.
 
  Îndoiți coala imprimată după linia verticală și decupați inimile, partea din față și cea din spate în același timp (de aceea nu am desenat și conturul părții din spate, nu este nevoie). Cele două inimi rămân lipite, pentru aceasta trebuie lăsată o fâșie de carton netăiat, între ele (în funcție de grosimea cartonului, mai bine lăsați fâșia mai lată). Vedeți postarea de aici, unde am prezentat altă felicitare inimă (numai pentru decupat).
   
   În interior puteți scrie o urare, versete din Biblie și strofe din poezii despre mama. 
   Vedeți sus în meniu la Ziua mamei, mai multe felicitări, poezii, cântece creștine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu