Când ochii mi-am deschis întâia oară - O mama mea, o mama mea

*** ♩ ♪ ♫ ♬ ♫ ♪ ♩ ***
 
Când ochii mi-am deschis întâia oară
văzut-am chipu-ți blând şi iubitor,
simţit-am adierea ta uşoară,
eram în braţul tău ocrotitor.

    Priveam spre tine ca printr-o maramă

    și nu puteam rosti nici un cuvânt,
    doar te simţeam că tu eşti a mea mamă
    ce Domnul mi te-a dat pe acest pământ.

Refren: O mama mea, o mama mea,

              eu niciodată n-aş putea
              să-ţi răsplătesc iubirea ta,
              iubită mamă, mama mea.

M-ai legănat din noapte până-n noapte

și mi-ai cântat din zori până-n apus,
m-ai alintat mereu cu calde şoapte
și mi-ai vorbit cu drag despre Isus.

    M-ai îngrijit şi m-ai crescut cu lacrimi

    și fără încetare m-ai iubit,
    m-ai învăţat să fiu om între oameni
    și m-ai iertat mereu când ţi-am greşit.

Refren


M-ai mângâiat la ceas de suferinţă,

m-ai învătat să rabd, s-aştept, să sper,
mi-ai inspirat a Domnului credinţă
și-n taină paşii-mi îndreptai spre Cer.

    Îţi mulţumesc mămico pentru toate

    și-L rog pe Domnul viaţă să-ţi mai dea,
    să-ţi dea putere, zel şi sănătate,
    să te mai am aicea, mama mea.

Refren


Ca să mă creşti ţi-ai dat întreaga vlagă,

cu zâmbetul tău cald m-ai înflorit.
O, cum să nu te-ador mămico dragă
când ştiu cu ce iubire m-ai iubit!

    Să nu mă laşi, o mamă, niciodată,

    căci mângâiere fără tine nu-i;
    iar totuşi de va fi să pleci odată,
    să mă aştepţi pe plaiul cerului.

Refren


(strofele sunt lungi, au câte 8 versuri; ca să fie mai ușor de urmărit și de înțeles, le-am împărțit în câte două strofe de câte 4 versuri fiecare).    
de Puiu Chibici

    Aici sunt acordurile pentru câteva instrumente muzicale (chitară, pian, ukulele, mandolină) și se pot modifica înălțimea și ritmul. Se pot lua (în pdf) acordurile pentru fiecare instrument.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu