O, mamă-n noapte glasul tău

*** ♩ ♪ ♫ ♬ ♫ ♪ ♩ ***
O, mamă-n noapte glasul tău
se-ndreaptă blând spre Dumnezeu,
eu știu că verși lacrimi fierbinți
și numai tu-nțelegi ce simți.
     Ți-e dor de fiul care-acum,
     departe-i, pe-al pierzării drum;
     de lacrimi pline-al tău burduf
     la ceruri îngerii l-au dus.

Refren: Mamă, tu, ești dar ceresc,
              cum să-ți spun cât te iubesc?
              Însă vreau prin viața mea
              să-mplinesc dorința ta.

Nu pot să uit cum mă țineai,
la pieptul cald m-adăposteai,
îmi povesteai de Dumnezeu
și că Isus e Fiul Său.
     N-ai obosit să-ngenunchezi
     și somnul meu să îl veghezi,
     I-ai spus în rugă Domnului
     că tu dorești să fiu a Lui.

Azi mă privești cu ochii plânși
și-n părul tău acum a nins
aș vrea să șterg al tău obraz
căci Dumnezeu mi-e Tată azi!
     O, mamă, vreau să-ți mulțumesc,
     îți spun din nou că te iubesc;
     vreau să rămâi mereu așa,
     o, mama mea, mama mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu