Am cunoscut un nume cald, duios - E numele ce l-am rostit întâi, mama

*** ♩ ♪ ♫ ♬ ♫ ♪ ♩ ***
 
Am cunoscut un nume cald, duios,
așa de scump, de drag și de frumos!
Copiii pretutindenea îl știu,
și fără el pământul e pustiu.

Refren: E numele ce l-am rostit întâi, mama,
              care-a vegheat mereu la căpătâi, mama,
              ce m-a condus întâi la Dumnezeu, mama,
              iubește-o din tot sufletul mereu, pe mama.

Trezește-n su­flet scumpe amin­tiri,
aș vrea să-l scriu pe lista de mar­tiri.
Iubire-i, sa­cri­fi­ciu, tot ce-i bun;
un nume scump, aș vrea me­reu să-l spun.

Cuvântul ei mângâie ne-ncetat
și sfatul părintesc nu l-am uitat;
pe calea cea mai bună m-a crescut,
un nume-așa de scump am cunoscut.

Ultimele două strofe pot fi înlocuite cu acestea:
Un nume scump, cu multe amintiri,   
aș vrea să-l scriu pe lista de martiri;
prin jertfa ei pe-al dragostei altar,
în viața mea, atâtea flori răsar.

Iubirea ei în suflet am păstrat
și tot ce-a spus nici azi nu am uitat;
pe drumul bun cu grijă m-a crescut
pe Dumnezeu prin ea L-am cunoscut.

🎼 partitura pdf
partitura am luat-o de aici (dați clic pe imagine ca să o vedeți mărită), pentru videoproiector

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu