Aplicația Harfa de cântări (versurile a peste 1900 cântări creștine)

   Puteți lua cartea cu versurile cântărilor de aici.
   
   Puteți alege mai multe variante ale culorilor și mărimii literelor, dacă să afișeze versurile în cuprins și separat (unde puteți să le partajați). Jos are Sari la ..., dacă puneți o literă, vă arată cântările a căror titluri încep cu acea literă.
   Căutarea: dați clic pe lupa de sus și veți găsi mai multe variante de căutări. De exemplu am dat căutare după titlu și am scris spre cer și a găsit foarte repede trei cântece care conțin aceste cuvinte în titlu.
   ”Cele mai importante functii:
* Permite cautarea dupa numele cantarii, dupa continut sau dupa autor.
* Rubrica pentru cantari favorite.
* Permite partajarea cantarilor pe email, whatsapp, etc.
* Cautarea cantarii pe Youtube
* Marirea/micsorarea scrisului 
* Culori diferite pentru ecran noapte/zi
Pentru a putea cauta o cantare pe Youtube sau pentru a partaja o cantare trebuie bifata la SETARI rubrica Deschide cântare în altă pagină”
   Din comentarii:
Din cate aplicatii am folosit pe tema , este cea mai buna, completa.
E cea mai bună harfă mai ales ca are multe cîntari vechi.E cea reuşită pt faptul ca nu trebuie sa ieşi din meniu în cântare.asta este cea mai reuşită
- Dumnezeul Meu sa va binecuvinteze pt harfa pusa aici imi este de mare ajutor ....Fiti binecuvantati cu toti ...în Numele lui Isus. Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu