Mulțumesc de apa dulce - Doamne ţine minte numai

 
 
Mulțumesc de apa dulce
de izvor, din care beau,
- cer iertare pentru apa
tulburată făr-să vreau!

Refren /: Doamne ţine minte numai
                ce-am făcut pe placul Tău,
                dar nu-Ţi mai aduce-aminte
                de nimic din ce-a fost rău :/

Mulțumesc de pâinea care
m-a hrănit, flămând fiind,
- cer iertare pentru pâinea
ce-am călcat-o neștiind!

Mulțumesc de rugăciunea
plânsă către Cer arzând,
- cer iertare rugăciunii
îngânată dormitând!

Mulțumesc de ziua plină
folosită spre Cristos,
- cer iertare pentru ziua
ce-am pierdut-o fără rost!

Mulțumesc de tot ce-n viață
pentru Domnul am făcut,
- cer iertare pentru câte
nu I-am dat - și le-am pierdut!

 🎼  partituri de aici, căutați pe alevro.net (sunt mai multe)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu