Cu mulţumire vin în faţa Ta, Isuse și vreau să-Ţi cânt - Nu merit, Doamne, toată binecuvântarea Ta

Cu mulţumire vin în faţa Ta, Isuse,
și vreau să-Ţi cânt c-atâta bine mi-ai făcut,
mi-ai dat iertare, pace-adâncă, fericire,
și mult mai mult decât vreo-dată am cerut.

Refren: Nu merit, Doamne, nu merit, Doamne,
              toată binecuvântarea Ta
              Nu merit, Doamne, nu merit, Doamne,
              tot ce-ai lucrat în viaţa mea.
              Mare-ndurare pentru mine-ai arătat,
              cu mult mai mult decât am meritat.
              Nu pot Isuse îndeajuns să-Ţi mulţumesc,
              dar Te slăvesc, căci Te iubesc.

Voi fi dator să-Ţi mulţumesc o veşnicie,
căci păcătos am fost, dar azi sunt fiul Tău.
Prin Jertfa sfântă m-ai salvat de la pierzare,
și azi sunt vesel, fericit şi-Ţi cânt mereu.

Am fost olog dar Duhul Tău mi-a dat putere,
și am fost orb dar mila Ta m-a luminat.
Am tot zăcut în noaptea rece de păcate,
dar harul Tău m-a-nvăluit şi-am înviat.

Refren: Te laud, Doamne, Te laud, Doamne,
               pentru binecuvântarea Ta,
               Te laud, Doamne, Te laud, Doamne,
               pentru ce-ai lucrat în viaţa mea.
               Chiar mii de buze de-aş avea tot n-aş putea,
               Să-Ţi mulţumesc pentru iubirea Ta.
               Inima mea ca mulţumire-Ţi dăruiesc,  / vrea mulțumire să îți dea
               şi Te slăvesc căci Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu