Cineva se-ngrijeşte de mine mereu - E Cineva și Îi mulţumesc

Cineva se-ngrijeşte de mine mereu,
nu-i deloc întâmplarea, e-al meu Dumnezeu.
Zilnic toarnă asupra mea daruri din plin,
mulţumire-I aduc şi mă-nchin. 

Refren: E Cineva și Îi mulţumesc,
               e Cineva, este Tatăl ceresc.
               Darul nespus e Domnul Isus.
               Ce măreţ e-al meu Dumnezeu! 

Mulţi nu cred azi în Domnul, slăvit Creator,
nici nu văd al naturii și-al vieţii izvor.
Câte inimi sărmane se pierd zi de zi,
pentru toate n-au cui mulţumi. 

Dintre daruri, cel mai sfânt și cel mai frumos
este darul salvării prin Isus Hristos.
N-am cuvinte, nici versuri să-I spun dragostea,
ce e-n clocot în inima mea.


🎼 partitura E cineva (sau aici weer), partitura, partitura orchestra 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu