Uimit de-atâta bogăție ce am găsit, o Doamne-n Tin’

Uimit de-atâta bogăție
ce am găsit, o Doamne-n Tin’,
mă-ntreb ce-aș fi fără de Tine
în viața-aceasta de suspin.
Credința, pacea, dragostea,
ce le-am primit din mâna Ta,
pentru nimic nu le-aș schimba,
Isus, ești fericirea mea!

Refren: La Calvar păcatul mi-e șters,
              la Calvar eu har primesc, 
              la Calvar mântuire am în dar,
              îți mulțumesc, Isus, pentru Calvar!

Cine sunt eu să pot intra
Doamne-n împărăția Ta?
Nu merit și nu voi putea
să-ți răsplătesc iubirea Ta.
Dar pot să spun la toți, Isus,
de harul dragostei nespus,
ce se găsește-n jertfa Ta:
- Veniți și voi la Golgota!

bridge: De n-ar fi Golgota, n-am ști ce-i dragostea,
              n-am ști ce-s bucurii și zâmbet de copii!
              Eram pierduți pe veci, legați în lanțuri reci,
              în moarte și păcat, dar Isus ne-a salvat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu