Dac-aș fi arici, m-aș opri mereu

 
Dac-aș fi arici, m-aș opri mereu,
aș vorbi cu toți ce-s în jurul meu:
cu insecte mari sau cu cele mici,
m-aș opri mereu, dac-aș fi arici.

Refren: Dar sunt copil de Dumnezeu
              și-am să mă bucur cum sunt eu,
              sunt făcut ca El, sunt făcut la fel.
              În fiecare zi mă duc
              să văd cum lumea a făcut,
              știu ca sunt ca El, 
              fiu de Dumnezeu.

Dacă-aș fi stejar și înalt de-aș fi,
și un secol chiar, tot aici aș fi;
dar un pădurar, fără de habar,
m-ar tăia de tot, dac-aș fi stejar.

De-aș avea aripi, aș zbura mereu
peste țări și mări și nu mi-ar fi greu;
și când mi-ar fi frig, aș pleca mereu
peste țări și mări, de-aș avea aripi.

De-aș fi cățel, m-aș juca mereu,
iar după pisici aș lătra din greu,
un prieten bun pentru om aș fi,
oase aș mânca, de cățel aș fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu