N-am cuvinte Doamne îndeajuns să Îți mulțumesc pentru ce mi-ai dat

N-am cuvinte Doamne îndeajuns
să Îți mulțumesc pentru ce mi-ai dat,
/ : să Îți mulțumesc pentru harul Tău
ce-n viața mea l-ai arătat. : /

Tot aurul din lume de-aș avea
nu e de ajuns ca să Te răsplătesc
și înc-o viață Doamne de-aș avea,
nu mi-ar ajunge ca să-Ți mulțumesc!

Refren: Mi-ai dat un dar minunat
               ce niciodată nu l-aș fi visat,
               mi-ai dat un dar minunat
               ce niciodată n-aș fi meritat.

De nu Te-ai fi gândit la mine
aș fi fost o umbră pe pământ,
/ : aș fi fost o floare ofilită,
aș fi fost un praf purtat de vânt. : /

Ce-aș putea să-ți dăruiesc, o, Doamne,
când cerul și pământul este-al Tău?
Ce-aș putea să-ți dăruiesc, o, Doamne?
Doar inima din pieptul meu!

Refren

/ :: Îți mulțumesc, Te preamăresc
și vreau să știi că Te iubesc! :: /

Refren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu