Te-am întâlnit cândva atuncea

 
Te-am întâlnit cândva atuncea,
în ceasul vieții cel mai greu
și cât de-amară mi-a fost crucea
o știi, Isus, doar Tu și eu.

Refren: / : O știi, c-ai fost și Tu acolo
                    povara ei când m-a răpus
                    și cât am plâns în grea durere
                   o știi doar Tu și eu, Isus : /

Te-am întâlnit când pe-o cărare
fără de țintă rătăceam,
și mi-ai adus în suflet soare
și peste răni mi-ai pus balsam

Refren: / : M-ai prins Isus cu drag de mână
                    și m-ai adus pe calea Ta
                    și lângă inima Ta bună
                    ai pus atunci ființa mea : /

Ne-am întâlnit din nou când câinii
rupeau din trupul Tău sleit,
atunci pe dealul Căpățânii,
și-am înțeles cât m-ai iubit.

Refren: Eu n-am putut atunci, o Doamne,
               acel calvar să îl opresc,
               nici să-Ți scot cuiele din palme,
               nici fruntea să Ți-o răcoresc,
               dar cad neputincios, Stăpâne,
               și-ngenunchez la crucea Ta
               și-Ți mulțumesc că din ruine
              Tu ai salvat viața mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu