Eşti rugă purtată pe aripi de vânt

    Pe chordify.

Eşti rugă purtată pe aripi de vânt,
eşti soare în ceruri şi jos pe pământ,
eşti pâinea vieţii, eşti pâinea de sus,
ce Tatăl ne-a dat-o prin Tine, Isus.

   Tu, Doamne, eşti totul în inima mea,
   pe Tine te laud, Te chem cu credinţă;
   din tot ce am astazi, nimic n-aş avea,
   /: de n-ai fi Tu, Doamne, să-mi dai biruinţă! :/

Când sufletul plânge zdrobit şi înfrânt,
o rugă se-nalţă şi zboară pe vânt;
Tu vii lângă mine, mă treci peste hău,
durerea mi-o poartă doar umărul Tău.

   Atât eşti de mare şi-atunci când mă cerţi,
   când stau cu durerea şi vina în pleoape;
   atâta mă mângâi şi-atâta mă ierţi
   /: și-atâta-n necazuri Te simt de aproape! :/

Eşti inima toată, eşti viaţa din ea,
Tu Doamne Isuse eşti dragostea mea;
mă duc lângă Tine în cerul Tău Sfânt
acolo mi-e casa, nu jos pe pământ.

   Şi viaţa din mine şi sufletul meu,
   Lumină din rugul ce-mi arde-nainte,
   în toate acestea eşti Tu, Dumnezeu,
   /: În toate acestea eşti Tu, Doamne Sfinte! :/

🎼  partitura 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu