O, de-aş avea eu limbi o mie

 
O, de-aş avea eu limbi o mie
și mii de buze să cuvânt,
pe tonuri mii o armonie
spre slava Celui pururi sfânt,
/: I-aş mulţumi de ce-a făcut
cu mine fiul cel pierdut. :/

O, de-ar suna glasul meu tare,

să se audă pân' la cer,
căci sângele-mi ca-ntr-o vâltoare
se zbate, Doamne, când te cer.
/: De-ar fi toată suflarea mea
un imn spre închinarea Ta. :/

De ce tăceţi, puteri a' mele?

Mai sus, mai sus, zburaţi mai sus!
Și Domnului slujiți cu cinste,
drept mulțumire lui Isus!
/: Așa sufletul, trupul meu,
să servească pe Dumnezeu. :/

Cânta-voi Ție, Doamne, imnuri,

cât voi putea rosti cuvânt;
și jertfa bucuriei mele
Ţi-aduc cât voi fi pe pământ!
/: Când buzele-mi n-or mai putea,
suspinul meu Te-a lăuda! :/

🎼 Partitura este din cartea de cântări Cântările Evangheliei (prima ediție) pe care v-am prezentat-o aici.
🎼 Partituri pe alevro.net 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu