Cu un singur cuvânt, Tu, prin Duhul Tău Sfânt ai schimbat mersul meu pe pământ!

 
Cu un singur cuvânt,
Tu, prin Duhul Tău Sfânt
ai schimbat mersul meu pe pământ!
     Drumul mi-ai netezit,
     viața mi-ai ocrotit,
     fiindcă Tu mai întâi m-ai iubit!

Refren: Isuse, Îți mulțumesc
               și Te slăvesc,
               tot ce-Ți dau e atât de puțin!
               Mi-e dor să Te întâlnesc,
               să Te privesc
               și să-Ți spun cât de mult Te iubesc!

Am văzut deseori
prin furtună si ploi
brațul Tău către mine întins,
     ai cuprins gândul meu,
     ai mustrat valul greu
     și-am putut să rămân linistit.

Am văzut deseori
cum pe răni care dor
ai turnat din uleiul divin;
     cu un singur cuvânt
     pe cel rău l-ai înfrânt
     și mi-ai dat iar putere să-Ți cânt.

Am văzut deseori
prin mulțimea de nori
brațul Tău către mine întins,
     piedici multe-am trecut
     fiindcă Tu mi-ai fost scut
     și în harul Tău sfânt m-ai ținut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu