Cântări și poezii de mulțumire și recunoștință (potrivite pentru Sărbătoarea mulțumirii, roadelor, secerișului)


   V-am postat la Sărbătoarea mulțumirii cântece și poezii de mulțumire pentru pentru minunile binecuvântărilor spirituale din Jertfa Domnului Isus (potrivite în tot timpul anului) și pentru roadele toamnei.
    Am pus și o cântare și o poezie de chemare la pocăință (mântuirea în care trebuie să umbli), potrivite pentru Sărbătoarea mulțumirii (recoltei, roadelor) și cu toamna și căderea frunzelor, cum scrie în Biblie: Proverbe 11.30 Rodul celui neprihănit este un pom de viaţă, şi cel înţelept câştigă suflete!
   Actualizare: am postat din nou unele cântări separat - ca să le puteți găsi ușor, vi le-am pus la luna aceasta - iulie 2023
   Actualizare: am postat și alte cântări, vedeți lista de la Arhivă că sunt mai multe decât erau.
   Jos pe blog este arhiva, unde le puteți vedea și da clic pe ce doriți (sunt linkuri):
 
și altele pe care vi le-am postat (pe telefoane se poate ca arhiva să nu apară - alegeți jos pe blog Afișați versiunea pentru web și va apare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu