Doamne, n-am de-ajuns cuvinte să Îți mulțumesc acum

Doamne, n-am de-ajuns cuvinte să Îți mulțumesc acum
că Ți-am văzut mâna-ntinsă și m-ai ocrotit pe drum.
Am nevoie pe-a mea cale tot mereu să mă-nsoțești,
să îmi fi Tu călăuză,viața mea s-o ocrotești!

Refren: Cu viața mea, o scump Isus, Îți mulțumesc,
              și inima, o Domnul meu, ți-o dăruiesc!
              Cu tot ce sunt și tot ce am mă dăruiesc în brațul Tău
              și vreau să-Ți spun mereu că Te iubesc!

Vreau să merg mereu-nainte și să am privirea sus
unde-ai pregătit o casă pentru mine, scump Isus,
și în slava mult-visată, sus în ceruri glorios, 
în splendoarea minunată voi fi veșnic cu Cristos!

(ultimul vers de la ultimul refren: și vreau să-Ți cânt mereu că Te iubesc!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu